lørdag 21. mars 2009

Vintage kort

Har prøvd meg på eit kort i vintage stilen. Motivet har eg skreve ut sjølv, fant det via ein link på Rita si side, takk! Mønsterarket er eit eg har hatt liggande i nokre år, trur det er kjøpt på nille. Ellers har eg brukt roser, charms, tiny alpha fra making memories, thickets fra Tim Holtz, side frå ei gammel bok og et visittkort eg har stempla med stempel fra Delish Designs og sverta med distress ved hjelp av ink blending tool. Har brukt edge distresser på kantene, og distress ink walnut stain, eller cat's eye creamy brown og chestnut roan. Stemplene som er brukt på innsida av kortet er fra KH design og Heidi Swapp.

8 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelig kort Lise og utrolig flotte stempler, motiv og detaljer. Ble helt imponert over den boka fra faren din også, he-he! :) Skulle holde ei stund, så det blir vel mye vintage fra deg fremover :P

Ha en herlig søndag!

Rita sa...

Heisann hoppsann. Herlig vintage kort, Lis!!, Bare å kjøre på med denne stilen, den er en fryd for øyet :o)
Håper du har hatt en flott helg sammen med dine. Her er det sykdom i hus :( Minsten har ikke vært på skolen hele uka, og fremdeles ikke frisk. Virus, og ingenting å gjøre med. Så da er det vel bare å være tålmodig.
Lekker bok du fikk av faren din. Må gå på skattejakt selv, når jeg blir fri for bokpapir, om det skulle skje.
Klem fra Rita

Min verden sa...

For eit flott kort:) Eg har fått kontakt med ein ny veldig intresant blogg, den heiter skissedilla og ligg på mine blogger. Den er vert å ta ein kikk på for deg som er så kreativ. Klem

Astrid sa...

Hei Lise:-)

Takk for koselig hilsen!
Ser du har laget noen nydelige kort siden jeg var innom sist:-)
Og for ei bok......hi-hi-hi....den varer nok en stund;-) Heldig du var der...
Jeg må nok avsted å prøve og finne meg en gammel bok jeg også snart.
Så stilig vintage kort Lise! Likte alt ved det:-)
Ja det hadde vært koselig om vi hadde greid å få til ett nytt treff igjen snart:-)

Klem,
Astrid

Astrid sa...

Lykke til med kurset i dag Lise!
Det fikser du uten problemer så flink som du er;-)

Klem,
Astrid

Unknown sa...

Nyydelig vintage kort!! Dette har du virkelig teken på altså!!!!
Herlige farger og lekre detaljer!!!

Klem,
Jorunn

Astrid sa...

Heisann!

Bare innom deg for å ønske deg en fin uke Lise:-)

Klem,
Astrid

Heidi a sa...

Flott flott kort, eg likte den vintagestilen kjempegodt!! lurer på om eg skal prøve meg litt på den eg og!! Veit du om noen kurs eller treff eller liknande i nærmaste framtid -klem fra enslig kortmaker på Atløy :(-