søndag 15. mars 2009

Fargelagt med distress

Måtte sta å kjøpe meg desse rammene eg og ja....hmmm...
Har prøvd å male med distress ink refill, dette var det beste hittil ;) Veit det er langt fra perfekt, men eg har et håp om at øvelse gjør mester... er jo lov å håpe ;)
I dag er det søndag, og gjett om eg har lyst å tilbringe dagen på hobbyrommet, men med det veiret det ser ut som vi skal få, blir det kanskje litt for gale. Det skal seiast at det er kaldt ute, frost i natt, men det varmar berre å sjå at sola gløttar fram. Har eit håp om at dette er starten på våren, men med slapsen før i veka godt i minne, tør eg ikkje håpe for mykje...

Ønskar alle ein knallfin søndag!

7 kommentarer:

Unknown sa...

ÅÅÅ så nydelig kort!!! Syns du hadde fått til distressen kjemepeflott!
Dette må du ikkje gi opp!!!

Ha en fin søndag!

Klem,
Jorunn

Eli Kristin Magnussen sa...

For et heeerlig kort Lise, det er utrolig nydelig. Den fargeleggingen din er jo helt super også, det der kan du ;) Kanskje du kan lære meg, he-he! Nyt søndagen - får jo et ekstra kick hver gang sola stikker frem nå. Gleder meg til lysere tider!!

Astrid sa...

Så nydelig kort Lise!!
Du er jo så flink til å fargelegge med distress!! Likte absolutt alt ved dette kortet:-)
Ja de rammene er kjempefine.
Lurer på om jeg skal......hmmmm;-)
Og du....nå går det fort mot våren altså:-) Gleder meg jeg også. Det er en herlig tid!
Fin søndag til deg Lise.

Klem,
Astrid

Rita sa...

Jeg synes også det gikk strålende med fargeleggingen din! Øvelse gjør mester, også her :o)
Tipper de fleste så noe de bare måtte ha på treffet, kjekt å se det i bruk hos andre før en kjøper. Lekre de rammene. Eli har de, så jeg får spør om ikke de vil på overnattingsbesøk her hos meg en helg ;o)
Håper du har hatt en fin helg, en forsmak på våren har det vært. Deilig.

Riet sa...

wowww Lise,what a beautiful card,l love the image and colours.

zo mooi.
hugs Riet.x

Heidi a sa...

Hællæ vennen!! Kjempelekkert!! og so e du so flinke med fargelegging!! slit litt enda eg... Du får gi eit kurs til trengande!! he he... Skal nok innover i måra eller tirsdag... kommer nok innom da!! prekes, ha ei deilig veke

Kine sa...

Hei Lise
Kjempefine kort du har laga:-)Driv og øver meg på fargelegging med Distress eg og for tida. E ik enkelt, men håper at øvelse gjer mester :-)