søndag 8. mars 2009

Kjempekoselig lørdagskveld :)


I går var vi samla en gjeng med papirgalne damer ;) og det var utruleg koselig! Vi begynte kl.16:00, og holdt på til ca.01:30, 9 velanvendte timar!! Det vart litt kortalging og mykje inspirasjon og prating :) Mariann , som arrangerte treffet sammen med Anita, hadde laga kjempegod mat, det var godt med eit måltid innimellom alt det andre ;)Her er nokre bilder fra kvelden, har lånt noen av de fra Eli kristin (håpar det er greit ;)




Anita , en av arrangørane

Anita, Astrid og Mariann

Ann Kristin

Eli kosentrarar seg

Jorunn i djup konsentrasjon, prøvar ut dei nye tusjane sine.


Rita beundrar mariann sitt verk ;)



Ein super gjeng!!

og her er mitt resultat av kvelden, pluss eg lagde et kort til sukkersött sin utfordring #31

Dette fine bilde og boksidene fekk eg av Rita, tusen takk :) papiret er fra The Paperloft.
Her har eg fått trykt opp Sugar Nellie stempel av Jorunn, de er bare såå nydelige! Har fargelagt det med ProMarkers. Ogaå her er det papir fra The Paperloft, har brukt clearstamps fra Heidi Swapp, swirl. Blomster er fra Prima og die cuts fra Quic Kutz.

Ønsker alle en god søndag!

7 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann Lise, takk for sist ja! Kjempekjekk kveld - og yes, bare bruk bildene ;)

Marianns papirgleder sa...

Nydelige kort!! Takk for eit trivelig treff!! Håpar det kan bli fleire om ikkje så altfor lenge!! Eg gledar meg allereie!!

Rita sa...

Hei Snuppa, og takk for i går. Det ble jo en super dag, med mye prat og fjas :o) Kjempekoselig å treffe deg utenom jobb var det i allefall!
Har faktisk ikke vært innom bloggen din før, så her skal det myses. Du hadde grepet på ProMarkerene så jeg i går, så den saken er jo grei ;)

Håper vi treffes om ikke så lenge, og lykke til hos Sukkersøtt!
Klem fra twinsen

Unknown sa...

Takk for kjempekoselig treff i går kveld! Herlige kort du lagde i nydelige varme farger!!!

Klem,
Jorunn

Anita sa...

Takk for i går!!!!! =)
Det var kjempekoselig, og vel anvendt tid på en lørdagskveld =)
Korta dine blei kjempefine!!! Kjekt å studere dei i etterkant, må innrømme eg ikkje fekk med meg alle produksjonane heilt i går...=) sånn er det når en koser seg og skravla går...
Herlig gjeng, håper vi kan ta reprise om ikkje for lenge=)

Astrid sa...

Hei Lise!

Takk for i går:-)) Så snilt av deg å hente og bringe meg og koffertene mine frem og tilbake fra treffet!! Så kjekt å se på tilbakemeldingene at alle koste seg skikkelig i går kveld:-)) Helt toppers. Håper det ikke blir lenge til neste gang:-)
Kommer nok en tur innom for å handle noen "småting" hos deg i morgen:-)
Nydelige kort du laget Lise og så flink som du har blitt med fargeleggingen!! Jeg er bare bittelitte granne misunnelig altså.....leeeer
Snakkes:-)

Klem

Heidi a sa...

Du var effektiv(?) lørdag.. resultatene ble flotte.. Likte så godt det med boksida og bildet!!