mandag 9. mars 2009

Kakegaveeske og eit kort

På treffet i helga delte Anita ut mal på kakestykke, tusen takk Anita :)
Tenkte eg ville prøve meg på eit stykke i går, det vart litt hurtigproduksjon, klokka gjekk fort ein søndagskveld, men eg berre måtte ;)
Så her er resultatet
Fra sida vart det slikI dag ville Tilda Marie ned i kjellaren.....en gylden anledning for meg.. thi-hi..
Så eg fekk laga eit kort, det vart noko enkelt, men eg likte det etter å ha sett på det nokre ganger, og vurdert ka meir eg skulle ha på...

11 kommentarer:

Astrid sa...

Kakeeska di ble fin den Lise:-) Jeg har ikke fått prøvd å laget den ennå jeg.
Og det kortet ditt er nyyydelig!!!
Jeg synes det mønsterpapiret er så skjønt (har det selv...hi-hi) og det passer perfekt til vintage-stilen. Likte ALT med det kortet ditt jeg:-))

Klem,
Astrid

Heidi a sa...

Kortet var nydelig og eg synest ikke det trenger noe mer eg!! Flott var det...Samme var kake stykket!! Du e talentfull du!!!

Rita sa...

Kjempefint både kortet og kaka (nam nam, så god ut hihi)
Skal se om jeg får laget den en gang jeg også.

Ha en strålende uke :o)
klem fra Rita

Eli Kristin Magnussen sa...

Så flink du er Lise! Kakestykket ser berre lekkert ut, virkelig flott. Fikk med meg malen fra Anita jeg også, må prøve det ut en gang!

Kortet var virkelig nydelig også! Trenger ikke noe mere pynt eller stæsj der ;)

Anita sa...

Så fint det ble! Kjekt å se hvordan flere lager kaker etterhvert nå...=)
Kortet var også fint! Har samme papiret som eg laget et kort av en gang, iakkurat samme stilen!
Ha en fin dag!

Marianns papirgleder sa...

Nydelig "kakestykke" og flott kort i nydelige fargar!!!

Unknown sa...

Nydelig kakeeske og herlig kort!!!
Lekre detaljer og farger!

Ha en fin fin dag!!
Klem,
Jorunn

Astrid sa...

Hei Lise:-)

Jeg tok noen bilder selv men de ble ikke bra.....så jeg har kopiert litt fra de andre`s bilder.
En riktig god helg til deg og Lise:-)

Klem,
Astrid

Riet sa...

woww Lise,what a beautiful cards and creation,l love them all.

have a nice weekend.
hugs Riet.x

Heidi a sa...

http://www.stamphappens.com/stamp_happens/2008/08/mini-backpack-r.html


her vennen min er ryggsekken.. eg synest den er så søte... Lukk atte døra so du ikkje frys!!

Ingun sa...

Nydelig kort, og kakestykke