torsdag 19. mars 2009

Utfordring..litt sein :)

Her er mitt bidrag eg skulle ha til StampARTic sin utfordring, som varte til i går :) Eg lagde ferdig kortet, men det vart med det. Var egentlig ikkje så fornøgd med dette kortet, spesielt ikkje med forsøket på å male med distress, men eg har vel aldri påstått at det skal vere perfekt.. :) Iallefall har eg klart å klemme 10 stempel inn på framsida, dvs 11 (pluss dei to eg skjulte bak motivet..he he) klemma forran og bak "du fortjener en blomst" er nemleg 2 stempal, men i og med at eg ikkje visste om det vart godkjent tok eg 9 andre i tillegg. Så det er tydlegvis godt muleg å presse 10 stempel inn på ei side ;)
Helga nærmar seg med stormskritt, og eg ser fram til ei frihelg, om vi er heldig, med sol :)
Er ganske sikker på at det kjem noko meir her før søndagen er omme.
Ønsker alle ei god helg, og til dei heldige messereisande; GOD TUR!!!

4 kommentarer:

Marianns papirgleder sa...

Kult kort. Synest det var flott mala eg!

Riet sa...

wowww Lise,what a beautiful card,l love the image.

hugs Riet.x

Eli Kristin Magnussen sa...

Kjempeflott kort Lise og jeg syns også at det var flott malt av deg ;)

Unknown sa...

Kjempeherlig kort!!! Så synd du ikkje rakk tidsfristen!!!

Har en dag igjen til den som pågår no då... ;o)