mandag 25. januar 2010

"Skilt"

Var innom bloggen til Linda før jul, og såg nokre skilt ho hadde kjøpt på ein nettbutikk. Digga den eine teksten, og måtte berre lage meg eit eige skilt, då eg trudde nettbutikken var utenlands (noko den visste seg å ikkje vere...). So om nokon vil kjøpe/sjå skilta, og mange andre fine skilt, kan ein besøke nettbutikken her .

Her er iallefall mitt forsøk på å få dei veltalte orda på plakaten ;)

Her er eit bilde av "skiltet" inni ramme, har lyst å finne ei anna ramme, men det var denne eg hadde for hand.
Dette bilde er tatt utan blitz, då det vart sånn gjenskinn i glasset, så fargane er litt feil...


Materialliste;
Mønsterark fra maja design, stempel fra magnolia fargelagt med distress.
teksten er skrevet ut fra data på bazzill.

Ha ein fin dag!

4 kommentarer:

Rita sa...

Hehe, vi er så like i mangt du og jeg. Kjente meg veeeeeldig igjen i den teksten :)

Nydelig skilt, og du er jo så flink med distressen. Tror meg og distressen er skilt jeg, har ikke malt på 1 år er jeg sikker på.

Ha en fortsatt fin uke, twin-sister

Eli Kristin Magnussen sa...

Kjempestilig skilt Lise, og den teksten gikk rett hjem hos meg.. Kunne godt hengt opp noe slikt her også, fnis. Liker ikke husarbeid jeg :D

Nydelige farger, teksten er knall og motiv/fargelegging er som vanlig "berre lekker".

Kjekt å treffe deg i sjappa og ser frem til nyheter i hyllene fremover ;) Nyt resten av onsdagskvelden - snart helg, wo-hooo! :D

Klem
Eli Kristin

Kort og Søm sa...

Veldig bra det skiltet..kunn eha hengt opp på arbeidsplassen min...stoff, stempler, ovs, osv..overalt...*ler*
Hyggelig at du la deg til som følger hos meg!
Klem Fredrikke :o)

Riet sa...

Ohhhh Lise,what beautiful.

Hugs Riet.xx