søndag 31. januar 2010

kort til 14 åring

I dag er søskenbarnet mitt 14 år, og eg har laga bursdagskort til han fra heile familien :)
Er litt rart han begynner å bli så stor, tida har gått fort sidan eg stod som stolt fadder til han som 16-åring, er noko spesielt med det første fadderbarnet :)

Fant bilde av han på facebook, som min onkel er fotograf til ;)
facebook er ein grei ting å ha :)

Tenkte at gitar og cowboy-boots charms passa godt til bildet.
Kortet er 5" x 5", og har pengelomme på innsida.
Papiret er fra The paperloft, bokstavane er QK Rockstar, stjerna har eg klipt ut sjølv og limt oppå magic mash. Inni er det spellbinder diecut, og stempel fra KH design og whiff of Joy (trur eg..)
Motivet er fargelagt med distress, fargela først ett med ProMarkers, men var ikkje fornøgd, så eg reiv det av og limte et nytt på, noko kortet bærer preg av...men skit au..
Var faktisk ikkje klar over at zig limpennen var så sterk, men det var den altså..

Ha en herlig søndag alle sammen, her er det skikkelig nydelig vinterveir med blå himmel, sol og snøbelagte bakkar :)

10 kommentarer:

Rita sa...

Så tøft guttekort du laget til nevøen din. Herlige detaljer med stjerna og meshen. Og så lekkert alfabet gitt ;) ;)

Ser deg for meg som 16-år gammel fadder. Klart du var stolt, så det husker du nok godt ja.

Ha en strålende uke, og takk for praten i går.
Lykke til på Biltema i morgen!!

klem

Astrid sa...

Hei Lise:-)

Nydelig kort du laget til Jorunn!!
Og knalltøft guttekort til nevøen din.
Masse lykke til i den nye jobben Lise:-))
Ha en fin søndagskveld.

Klem fra Astrid

Riet sa...

What a gorgeous car Lise.

Hugs Riet.xx

Rita sa...

Å hjelpe meg, hvordan skal dette gå....???? Og vi skal liksom begynne på en ny uke. Utkvilt og klar til innsats??? For et rotehode jeg er, må bare le av meg selv....

Håper jeg husker å få med meg selv på flyet onsdag... Lover ikke bra.

Lykke til igjen i morgen. Har allerede glemt om det var Biltreff eller Biltema. Ser du????

Eli Kristin Magnussen sa...

Stilig cowboy-kort til 14tis'n i familien, he-he! Flotte detaljer til karen. Og vedrørende bilder - Facebook er kjekt sånn sett har jeg merket også ja ;)

Lykke til i nye jobben Lise, det blir nok bra! :D

Ha ei super uke!
klem fra meg

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Lise, takk for koselig hilsen i bloggen.. og ikke minst noen ganger i Førde i det siste, hi-hi! :D

Skal overbringe kommentar til snuppa, fnis ;)

Nyt torsdagskvelden - og det er snart helg, jippi! :D

Vaskeromsscreppa sa...

Kjempe finw kort lise:-)

Yvonne sa...

Heisann, må bare innom og takke for utrolige koselige kommentarer hos meg, det varmer langt inni hjerterota!
Og så må jeg skryte av det kortet her, for det var råtøfft! Helt perfekt for en tøff 14-åring. Digger det alfabetet, det må på ønskelista mi!
Håper du får en strålende og kreativ helg!
Stooor klem fra meg!

Hilde sa...

Takk for blogghilsen!!
Flott kort du har laget!
Tror jeg må finne fram igjen noen QK alfa jeg også!!

Håper alt står bra til der vest!

Hilde

Eli Kristin Magnussen sa...

Takker Lise! Nå er jeg i Vestby og slapper av. Straks stikker vi til Rygge og har ei uke på Tenerife, en hopp-på tur, he-he :D Bestilte den på onsdag!!

Nyt morsdag og Valentine's Dag og fastelavn i dag, mye moro på en dag. Ha ei super uke snuppa!

Klem fra meg
Eli Kristin