søndag 10. januar 2010

Har fått min første award :)

I dag har eg fått min første award, så kjekt å bli satt pris på :) Awarden har eg fått av mi gode stempel-venninde Astrid. Tusen takk Astrid! Til dåke andre, bloggen hennar er vel verdt eit besøk :)



For denne awarden gjeld desse reglane:

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interresante fakta om deg sjølv.
4. Velg 7 andre bloggara som du vil sende awarden til.
5. Link til deira bloggar.
6. Legg igjen ein kommentar i bloggen deira,sånn at dei får
vite om dinne awarden.

Ser på det som ein liten utfordring å skrive 7 interresante fakta om meg sjølv, men får vel gjere eit forsøk.
Her kjem 7 fakta om meg, so får du som lesar avgjere kor interresante dei er ;)
(har redigert litt her ja...)

1. Eg elskar hobby :)
2. Er stort sett en livsnyter, "ta livet som det faller seg..."
3. Har to nydlege barn, Tilda Marie på snart 6 år og Sigve Johan som nett er fylt 4 år. Også har eg ein som snart bikkar 10 år, heiter Pito og er ein Golden retriver ;) Innhabil?? neida....
4. Går om få dagar frå 20 åra til 30 åra....
5. Husarbeid er ikkje det som står øverst på mi favoritt "ting å gjere" liste ;)
6. Har jobba med scrapping i meir eller mindre 3 år
7. Har blitt kjent med utruleg mange koselige jenter gjennom jobben, og er kjempeglad for å få vere med i ein "treff-gjeng" med nokre av dei :)


Så er vi komt til punktet då eg skal få velge ut 7 bloggar eg meinar fortjenar denne awarden, er mange eg meinar fortjenar den som allerede har mottatt den, deriblandt Astrid og gjengen ho har valgt ;)
Men her er mange kreative bloggere, og her er mine 7 utvalgte ;)

1. Heidi Beate
2. Carina
3. Liv Karin
4. Yvonne
5. Bodil
6. Ingun
7. Vyan Maria

Nokre av bloggane eg har valgt er bloggar eg har vore litt innom, og syns der er mykje flott, men har enda ikkje lagt igjen noko kommentar. Syns allikavel bloggen fortjenar denne awarden ;)

Ønskar alle ein flott søndagskveld, og ei god ny veke!

5 kommentarer:

Carina sa...

Tusen takk for awarden, Lise! :)
Jeg skal se om jeg får tid en dag å følge den opp. :)Har dere fått inn noe lytt i butikken i det siste?

Klem, Carina

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann! Det ligger en liten sak til deg inne hos meg også ;)

Klem
Eli Kristin

Astrid sa...

Hei Lise:-)

Stille i bloggen din.......miss you;-)) Er det travle dager eller er det tørke tro??
Ser først nå at du sannsynligvis har blitt 30 år i løpet av de siste dagene??!!
I så tilfelle; Gratulerer så masse med vel overstått dag!! Håper du hadde en kjempekoselig dag Lise.

Og du; takk for at du husket navnet på mannen min....hi hi hi

Ha en riktig god helg!

Klem fra Astrid

Anita sa...

Hei! Takk for alle fine komentarer!
Trodde faktisk at bladet skulle være i butikkene 20/1. Men Narvesen hadde ikke fått de på plass torsdag (som visst er deres blad-dag..) Men det nok lurt å være kjapp, for de forsvannt rasende fort sist! Eg fikk ikkje då nemlig.....
Ha en fin uke!
Klem, Anita ;)

Linda S sa...

Hei på deg
No har eg retta opp linken til frk. Doris- nettbutikken i bloggen min. Men du kan få den her også:
http://www.frk-doris.no/index.php