tirsdag 10. november 2009

Farsdagskort

lagde to farsdagskort søndag morgen. Vart enkle kort, i og med at tida var litt knapp...
Har laga eit til min pappa, med jente frampå, og eit til svigerfar, med gutt frampå :) Tenkte det liksom skulle representere meg og Kurt (min samboer).
Syns desse Magnolia motivene var så søte, to som ville diske opp med litt ekstra, men som tydeligvis hadde litt uhell ;)
*rødme* såg no når eg legger ut bilde av korta at eg har glømt å ha farge i håret til Edwin.... *knis*
Mønsterarket eg har brukt er fra Maja-design, og motiva er fargelagt med distress.
Har også klart å anskaffe meg *rødme* grunge collection fra stempelglede, (blir påvirka i alle retninger....) har brukt ett av stempela på kantene på min svigerfars kort, på kortet til pappa har eg brukt hjørnestempel fra Heidi Swapp.

5 kommentarer:

Rita sa...

2 flotte kort, Lise!! Og Gratulerer med ny stempelplate, det er et av de bedre kjøp en kan gjøre.

Ha en fortsatt fin uke, klem

Vaskeromsscreppa sa...

Kjempefine kort Lise.

Unknown sa...

Ååå så nydleige Magnolia kort!!!
Herlige farger og lekkert papir!
Stilig med de swirlene også!

Klem,
Jorunn

Carina sa...

Kortene ble helt nydelige!
Magnoliastemplene er jo såå søte!

Klem, Carina

Astrid sa...

Kjempefine kort du har laget Lise! Magnolia stemplene er jo sååå skjønne og flott fargelagt:-)
Takk for koselige hilsner i bloggen min:-))
Ha en koselig helg videre Lise:-)

Klem fra Astrid