mandag 16. november 2009

Julekort i artig bretteteknikk :)

Prøvde meg på denne fancye bretteteknikken, syns den er genial :)
på treff for eit par veker sidan viste Rita meg korleis en enkelt lagar kort på denne måten,
eg tok med malen hiem og lagde dette julekortet (for ei stund sida).
Blir nok muligens fleire av samme slaget :)

Har brukt eit kvitt silkeband rundt heile kortet tiil å knyte det sammen med, hjertet på forsida har fått en tuch av glossy accent

en detalj inni kortet :)

baksida av kortet. Var ikkje meint å dekorere heile, det berre vart slik ;)
Materiale;
Mønsterpapir fra Papirdesign (note papiret er en leverandør eg ikkje huske for øyeblikket)
Magnolia stempel stempla eg opp fra Anita på forrige treff, musene er penny black.
Gått litt laus med blenderen med distress walnut stain.
Motiva er fargelagt med distress ink.


6 kommentarer:

Rita sa...

Kjempeflott ble det Lise!! Herlige papirer du har brukt, og flott pyntet på begge sider.

Ha en fortsatt fin uke, nå blir det regn....

Klem

Astrid sa...

Stilig julekort Lise!
Har sett den bretteteknikken så mange steder og tenkt like mange ganger at DET må jeg prøve, men så er det jo sååå mye en vil prøve....hi hi hi.
Ha en fin uke!

Klem,
Astrid

Astrid sa...

Takker så mye for navnet på papirene Lise:-)) Har vridd hjernen men kom ikke på det. Kreativiteten er visst på topp hos meg for øyeblikket og jeg nyter det;-)....så her går det unna...hi hi hi Laget en del som jeg ikke har lagt ut i bloggen ennå. Blir nok litt enklere julekort ettersom tiden nærmer seg men enn så lenge koser jeg meg og har goood tid.....hi hi hi
Håper alt er bra med deg og dine!

Klem,
Astrid

Rita sa...

God morgen unge dame, tidlig oppe på en søndag du også??...

Takker så masse for hjelpen med produsentnavnet, hadde ikke snøring på hvem det var sitt. Ser du har hjulpet Astrid også, godt å ha en scrappevenninne som kan sitt fag ;)

Stooooor klem fra meg

Vaskeromsscreppa sa...

Denne bretteteknikken kunne jeg ha tenkt meg å lære, men det ser litt komplisert ut. Og så har jeg såå lyst å ha bilde av ungene inni og det går vel ikke ann her?..
Stilige kort med herlige julefarger
Liv

Anonym sa...

ma sjekke:)