fredag 30. oktober 2009

Gaveeske - vin

Vi har fått inn fine gaveesker på Papir og Dekor, og eg måtte ta med ein heim og prøve å dekorere etter beste evne. Fra å gå fra en kjedeleg kvit utgave til et ferdig dekorert utseende var stor forandring, og eg vart delvis nøgd med resultatet ;)
Eg har valgt å kle eska med papir fra Papirdesign, begge er henta fra fjordårets julekollisjon.

Stempelet fra KH Design paste so godt i midten av dekoren på mønsterarket "mandelstang" (trur eg det heite ;))

Nok et stempel fra KH Design, muldberry flowers og distress embossing fra Tim Holtz

So kom vi til den delen eg ikkje var so fornøgd med, men eg trur eg klarte ordne opp i feilen.... Hadde på litt crackle paint fra TH, og utålmodig som eg kan vere, brukte eg varmluft på... og på gullfarga var det ikkje den største sukse, det este opp, sprakk og "putra". Var jo reine nyttårsafta ;)
Men med litt bling og hjerte kom det seg, var verre med glitterlimen, som ALDRI tørka.. men men, handlaga er handlaga ;)
Dette mønsterarket paste så godt, vart akkurat en engel på kvar side av baksida, men det var akkurat litt for lite med 12" rundt, so måtte skøyte litt.
Ønskar alle ei god helg, gledar meg til treff i morga, og håpar på mykje inspirasjon og glede :)





3 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Wow, kjempestilig vineske da! Så utrolig mange artige ting som dukker opp. Takk for tipset Lise! ;)

Det blir ikke noe treff for meg i morgen. Jeg har syke barn med karantene i 7 dager (!), så dermed holder jeg meg hjemme også. Har vært noen hektiske dager, men det går bra nå. GODT MED HELG IALLFALL!!! :P

Kos dere mye - skulle gjerne vært der, men sånn ble det denne gangen. Kommer sterkt tilbake NESTE gang, he-he :D

Vaskeromsscreppa sa...

Denne var jo lekker.Lise. flott ide

Astrid sa...

Hei Lise:-)

Så fin vinboks!! Håper du har tatt inn en del så jeg finner noen når jeg kommer ned i butikken til uka;-)) Tenker disse går unna....
Håper alt er bra med deg og dine Lise! Ha en kjempefin helg:-)

Klem fra Astrid