torsdag 16. februar 2012

Amerika koffert!

Har leeeenge hatt lyst på eit nytt salongbord! Og når eg bytta ut sofaen i januar auka den lysta, det gamle bordet vart alt for stort til denne sofamodellen. So etter å ha tenkt og vurdert litt har eg vore heim hos min mor og far og henta den gamle amreika kofferten. Og den passar perfekt i mine auge :)
Syns den er nydeleg, litt for fin til å stå å støve ned oppe på loftsgangen "heime". Er du ikkje enig?? Av og til er det kjekt å ha ein pappa som har sans for gamle ting, og som gjerne lånar vekk :)
Taco'en fredagskvelden blir ein prøvelse, men kanskje vi rett og slett må prøve å ete med spisestuebordet... :) Kan jo vere kjekt å bruke det og :)
Eg er iallefall kjempefornøgd!
Skal prøve å få tatt nokre bilde av kofferten inne, er ganske artige!
I dag er det seinvakt i praksis, so er det ei etterlengta helg!! Blir mykje helgejobbing når ein har praksis + helgestilling, men men.
No seie eg iallefall GOD HELG!!!
Klem, Lise K.

3 kommentarer:

Rita sa...

Kjempefin koffert Lise!! Gjor seg godt til den nye sofaen din :)

Jammen er du flink som studerer, jobber, hekler og står på.

Håper vi treffes igjen om ikke så lenge, klem

Marianns papirgleder sa...

Kjempekul koffert!! og stilig som salongbord :)

Ha ei koselig helg :)

Unknown sa...

Hei.. Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din når jeg søkte etter koffert-bord..lurer på hvor du har kjøpt bordet ditt? Mvh. Anne-May