søndag 22. august 2010

Nok eit bryllaupskort

Dette er eit bestillingskort fra min søsters venninde, som skulle vere forlover i eit bryllaup.
Kortet er forholdsvis enkelt, men det er sånn eg ofte likar dei :)
Innsida med plass til å skrive. Bakom stempelet "congratulations" er det pengelomme ;) Brudgommen er fra England (meinar eg det var), og brudeparet er busatt der, so eg tenkte eit engelsk stempel var til sin rett på dette kortet ;)
Hjerter fra quickutz og "skrivefelt" stansa ut med spellbinders. "noteark" fra ladybug design.

So eit lite bilde av mi kjære datter på sin første skuledag :)
Sjølv er eg no blitt student, og her blir nok labert framover,
men litt i ny og ne blir det muligens.
Eg har i år blitt spurt om å halde scrapbook-kurs under "Gaular-marknaden" som er i ein nabokommune, denne går av stabelen om 2 veker.
Spennande å sjå om nokon melder seg på. Gru-gleder meg ;)
Har holdt mange kort-kurs, men aldri albumsider,
men reknar med det går greit ;)
Ønskar alle ein fin søndag! Her er det overskya og regn, litt kjedeleg då det er "sanden-søndag" på stranda, med aktivitetar for born m.m.
Klem fra Lise Katrine





3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg og Kari Sissel holdt kurs på Gaularmarknaden for nokre år sidan! Det var ikkje så skummelt som eg hadde trudd. Ganske kosleg egentleg;) Eg viste korleis eg laga ei albumside, med litt forskjellige teknikkar..også fekk alle prøve seg, mens vi hjelpte til. Det fungerte greit syns eg:)
Kjempefint kort du har laga!
Ha ein flott søndag!
Klem:)

Vaskeromsscreppa sa...

Kjempe fint bilde av Tilda Mari.
Klem Liv

Riet sa...

What a gorgeous card Lise.

Hugs Riet.x