lørdag 9. mai 2009

Bursdagskort til jente


I går kveld fekk eg vete at vi skulle i bursdag til ei søte lita jente på 1 år. Mora ville gjerne at eg skulle lage ei krunetil ho, so 23.45 i går gjekk eg ned i kjellaren for å utføre oppgåva. Men når eg først var der nede måtte eg jo berre lage eit kort også, og eg som skulle på jobb kl.08 i dag.... Joda, kort må til :) Så etter en times tid var både krune og kort i boks.
Har endeleg fått i Maja Design arka på HappyHobby, dei vart henta på posten i går, og eg måtte jo berre kjøpe nokon......det var mange fine gitt!
Så mønsterarket er fra Maja Design, stempel fra Sarah Kay, mala med distress, og die cutz fra qk.

Må berre seie at eg har vore inn på mange sider og sett mykje fint i det siste, men eg orka ikkje legge igjen kommentar.... men eg kjem sterkt tilbake :)
Det har vert ei lang veke med jobbing kvar dag, og også nokon dagar innom HH, bursdag i dag, og konfirmasjon i morga.

Ønskar alle ei strålandes helg, og takk for at du tok deg tid til å komme på besøk i bloggen min ;)

6 kommentarer:

Vaskeromsscreppa sa...

Søtt kort. Og ja masse nye fine papir:-)

Eli Kristin Magnussen sa...

Så skjønt kort, ei lita prinsesse verdig gitt, he-he. Skjønner jeg må til Førde ja, de papirene er nydelige altså *løp og kjøp*!!!

Håper det står bra til. Nyt resten av helgen - klems fra meg

Rita sa...

Med Maja design er en jo bare dømt til å lykkes, herlig kort Lise!! Flotte farger, og nydelig malt motiv :o)

Ikke tenk på bloggbesøkene du ikke rekker, det er hver sin gang at alt skal skje på samme tid. Bare det å skifte jobb og arbeidstide er slitsomt nok for deg.
Fortsatt lykke til!

Klem fra twinsen

Riet sa...

What a beautifu card,l love the image and colour.

Hugs Riet.x

Astrid sa...

Kjempefint kort Lise:-)
Nydelig fargelegging av motivet!
Det papiret er bare så skjønt...sukk...
Enig med Rita. Slike perioder kommer for de fleste før eller senere; hvor en ikke har tid, ork eller energi til å legge igjen kommentarer rundt omkring.
Fortsatt lykke til fremover!

Klem fra Astrid

Unknown sa...

Så vakkert kort, et skikkelig jente kor! Nydelige dei maja design papira, eg har overgått meg sjølv i shopping når det gjelder dei papira der!!! :O

Klem,
Jorunn