torsdag 19. februar 2009

Lo på lerret


Kveldens arbeid.. Den minste tantejenta mi er nett fylt 1 år, og lørdag skal vi sta å feire ho og broren, samt min bror... So no har eg laga eit veggbilde ho kan ha på det nye rommet sitt. Ser så mangen som "scrappa på lærret", eg har då laga ein LO og limt den på, veit ikkje om det blir heilt det samme, men eg er no ganske fornøgd so.. Har tatt fram hobbymalinga mi, og mala grungeboarden gullfarga, ellers har eg sydd rundt kanten, og sydd bilde fast i LO'en. Dette gjekk ganske bra, bortsett fra at eg klarte å bøye spissen på nåla, so den måtte skiftast. Men det gjekk faktisk betre enn venta å sy igjennom grungeboard :) Har festet på to charms, eine er ein måne med sol, og den andre er eit hjerte som står "made with love" på... Eg tenkte som so, eg har laga Lo'en med kjærlighet, men at det og kan stå for at dette er eit kjærleiksbarn ;)

2 kommentarer:

Min verden sa...

nydeleg:)

Unknown sa...

ÅÅÅ så vakkert!!! Nydelige bilde, og vakre farger og detaljer!

klem,
Jorunn