torsdag 2. februar 2012

Hekledilla!

Eg har fått hekledilla!!! Eg er ikkje noko ekspert, men nokre huer er det blitt :) Fant ei oppskrift på vm hue med trysil sportsgarn på europris, so eg måtte omforme litt. Heklar halvstav med dobbel tråd. Kjempegode, varme huer, som kan klø litt i varmen..
Snuppa mi stilte som modell når eg skulle ta bilder :) Er tatt med mobilkamera, so ikkje verdens beste kvalitet, men bra nok :)
Utruleg kjekt å sjå kor forskjellige huene verte, alt etter fargevalg. Her er eit lite utvalg frå dei eg har laga. Denne i pastellfargar er snuppa si.
Og snuppen har fått ei tøff svart/gul i kort modell.
I romjula kjøpte eg meg ny sofa <3 me love! Er kjempefornøgd. Har kjøpt den brukt, men kva gjer vel det? No driv eg verre å fundera kva eg skal gjere med bordet, kjøpe nytt, male, la det vere som det er??? Mange valgmulighetar! Men vart iallefall veldig fornøgd med stua, den gamle 2+3 seter skinnsofaen som er havna i kjellaren, tok ufatteleg stor plass i stova. Har planar om sy nokre vårlege puter å hive oppi :) Men no er det raksistid, som er lik lite sosialt og hobbyliv.... men litt skøy må ein no ha innimellom.
Til slutt eit kosebilde av meg og min kjære Pito <3
Ha ein fin dag!

Klem, Lise K.

Ingen kommentarer: