mandag 20. februar 2012

Lommebok i papir og hekla hue

I helga skulle vi i selskap til ein nevø, men grunna sjukdom vart eg og minstemann heime, mens dei to andre reiste i selskap. Fekk laga eit kort til bursdagsbarnet, litt lite pynta, men hadde litt knapt med tid. Oppskrift har eg funne her.
Det virka no som mottakaren var fornøgd, han samla alle kontantane han hadde fått til bursdagen i denne :)
Ein tag til å skrive hilsen på :)
Også fekk han ei hekla hue med namnet sitt på, håpar den og fall i smak :)

Ønskar alle ei fin veke, her håpar vi sjukdommen slepp taket. Eg er heime fra jobb (praksis) i dag, men håpar eg er frisk nok til å gå på vakt i morga. Ikkje kjekt å gå inn på sjukehuset og smitte pasientane iallefall....
Klem, Lise K.

2 kommentarer:

Marianns papirgleder sa...

Stilig lommebok og kul hue, det må no vere ein fornøgd mottakar vil eg tru!! Har eit par bursdagar framover, kanskje eg skal prøve meg på ei slik ei :)
God betring, håpar du er frisk att snart, virkar som det mange sjuke for tida.

Eli Kristin Magnussen sa...

Nææmen, se der... Hun blogger, hun scrapper og hun hekler! Så artig, flinke du! :)

Håper de søte små er friske igjen. Lite kjekt med omgangssyka. Vi har den hjemme hos oss også, så det går slag i slag :D

De luene er kjempefine. Snuppa mi har bestilt ei heklelue fra meg. Lenge siden sist jeg laget det, så det blir prosjektet til helgen.

Tipper bursdagskaren Toni likte både lue og "lommebok-kort" med navn på til dagen sin!

God bedring til deg & dine!
Stor klem, Eli Kristin