onsdag 25. februar 2009

Utfordring - Go Green - StampARTic


Tenkte eg skulle prøve meg på ein utfordring, og valgte denne fra StampARTic
And the challenge is...Go green! Make a card using something green and something recycled (= not originally a craft item)

Tenkte med ein gang på desse "handtaka" eg tok av kjøpsmannsdisken når eg satt på nye. Skulle faktisk til å hive dei, då eg kom på at dette måtte jo vere prima scrappepynt, og det synst eg det vart og! Eg har festa ein hitch fasteners fra Tim Holtz i midten der Handtaket skal sitte. Har ikkje noko forhåpning om å vinne, men kjekt å prøve seg på oppgåva uansett ;) (spørs om eg får til denne linkinga no då...

1 kommentar:

Unknown sa...

ÅÅå så stilig kort, og det håndtaket vart jo eit lekkert pynt til kort!! Bra du ikkje kasta dei!

Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn